CLASSES

Vull practicar yoga però… per on començo? Quin tipus de yoga i nivell serà millor per  mi? Quina diferència hi ha entre yoga i yin yoga?

En aquest apartat podràs tenir una idea general dels diferents tipus de yoga que l’Escola Blausol ofereix en aquest moment. Si tens algún dubte, estaré encantada de poder guiar millor el teu inici.

Actualment les ensenyances que Blausol ofereix són:

  • HATHA YOGA
  • YOGA IYENGAR
  • YIN YOGA
  • DANSA & YOGA NEN/ES 
  • YOGA-PILATES
  • YOGA PER EMBARASSADES
  • YOGA EN FAMILIA
  • HIPOPRESSIUS AMB YOGA (GHA)
  • MEDITACIÓ

 

HATHA YOGA:

La sessió de yoga te una durada de 75 o 90 min. Per començar la pràctica caldrà que el cos estigui còmode i estable ” sthira -sukham” i aleshores es canta el mantra Om per tal d’equilibrar les relacions entre cos-espai-temps. Tot seguit es fa un escalfament que anirà determinat segons el focus de la pràctica.  Es treballa a partir d’asanes clàssiques del hatha yoga com ( extensions/ flexions / equilibri / lateralitat/ inversions / torsions) tot guanyant flexibilitat, estabilitat, força física i mental. La classe conclou amb una relaxació i pranayama ( control de la energia vital) per sentir el efectes de pau i serenitat. Es vibra el so Om, per tornar i seguir el teu viatje.

images (1)

Cada sessió treballa una energia en concret, realitzant les asanes que reforcen i ajuden a alliberar els bloquejos físics i/o emocionals en aquesta zona del cos.

Per exemple si l’objectiu de la pràctica està en obrir-te a les emocions, sintonitzar amb l’energia de l’amor i la compassió, aleshores la classe anirà determinada per asanes (postures) que proporcionen flexibilitat i consciència en la zona del plexe solar ( obertura i tancament en la caixa toràcica/ costelles flotants/ pulmons / cor). 

 

YOGA IYENGAR

Es tracta d’una sessió molt tècnica. Que dona importància a l’alineació  i el perfeccionament postural . Sentiràs una pràctica de rigor i control físic. L’energia va de dins cap en fora. S’utilitzen materials com blocs / mantes / cinturons / cadira… per tal d’arribar a la profunditat i expansió física.

IYENGAR.jpg

 

YIN YOGA

Aquesta és una pràctica de yoga que va de fora cap dins. Una aproximació a la meditació a través d’asanes (posicions aparentment estàtiques) que duren entre 3 i 5 minuts. Ideal per afluixar tensions musculars i sentir el cos entregat i lliure d’aferraments.

OLGA

 

YOGA EN FAMILIA

Les classes de Yoga en Familia tenen com a objectiu parar el temps. Deixar el rellotge a un costat i simplement estar junts passant una estona agradable. Aquest és un llenguatge per millorar la sensibilitat dels sentits a través d’asanes, pranayames, mantres i cançons, massatges i concert d’instruments de yoga.  Quan els adults estem presents, gaudint relaxats els infants ho perceben. Som la guia del seu camí. I cal començar per nosaltres. Sentir que el nostre cos i aquest cervell tant empipador que a vegades  no para, estan ara en sintonia. Aleshores tot es conecta en un estat de PAU i d’acceptació.

grups de 2 a 4 anys // de 5 a 10 anys

YOGAFAM

 

MEDITACIÓ

precios

La meditació pot arribar a ser una eina de suport per al teu benestar. És important anar coneixent els seus passos i poder-hi caminar amb total llibertat. Sense presses. La meditació permet que tu passis a ser un observador evitant que el patiment com ara els pensaments negatius/ els patrons i conductes arrelats del passat / les inseguretats i els aferraments erronis puguin oprimir la força del teu SER en estat de puresa.

En aquestes sessions fem ús de diferents pranayames ( tècniques de respiració ) per dirigir millor l’energia física i mental.  Mirem de situar-nos per poc que sigui en la filosofia del yoga i conèixer noves formes de pensar i filtrar millor el nostre dia dia. Finalment es practicarà una meditació guiada a través de l’ús de mudres, cants amb mantres i així conectar amb el sentit més existencial i espiritual possible

 

YOGA amb HIPOPRESSIUS

Se trata de integrar el ejercicio hipopresivo en la práctica de yoga. En yoga se utilizan cierres de energia como el Uddiyana bandha (cierre a nivel del plexo solar) y Mula bandha (cierre de la contracción perineal) que ofrecen prácticamente los mismos beneficios que el hipopresivo. Con esta práctica se estimula el peristaltismo intestinal mejorando el estreñimiento. Se estimulan los nervios pélvicos. Se tonifican los órganos urogenitales. Se aumenta la capacidad pulmonar.

Si tienes hernias discales, o quieres corregir malas posturas, si vienes de un parto o tal vez quieres prevenir la incontinencia urinaria, si necesitas conocer mejor la respiración y calmar tu sistema nervioso, adelante, esta puede ser una gran práctica para ti.

H2.jpg

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close